Vil du gerne have din virksomheds logo .
Hvis du indsætter et link til denne side, der hvor du skriver din virksomheds cvr-nummer på din hjemmeside, vil vi kvittere med en komplet liste af alle virksomhederne i branchen Havfiskeri.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du vil høre mere, eller hvis du allerede har indsat referencen på din hjemmeside.
Hvis du opretter dig som bruger på eStatistiks hjemmeside, har du muligheden for at følge virksomheder du finder her på siden. Du kan oprette dig her, og det er gratis.
Når du er oprettet som bruger på vores side, har du også mulighed for at købe dig adgang til ubegrænset brug af vores download funktion i eSegmentering og i vores brancheanalyser. Dette koster 4000,- ekskl. moms. Skriv til kni@estatistik.dk for at høre mere om dettet tilbud.
Henvend dig på mlf@estatistik.dk hvis du har brug for hjælp til oprettelse af ny bruger.
GREENLAND SCALLOPS ApS har ingen datterselskaber.
RSM DANMARK STATSAUTORISERET REVISIONSPARTNERSELSKAB tiltrådte som revisor for virksomheden.
BDO Holding VII, statsautoriseret revisionsaktieselskab tiltrådte som revisor for virksomheden.
Nordisk Revision Godkendt Revisionsanpartsselskab tiltrådte som revisor for virksomheden.
Henrik Hyldgaard Eriksen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Jens Peder Kleist tiltrådte som direktør for virksomheden.
Jens Peder Kleist tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Kristina Steensgaard Eriksen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
SERMERSOOQ SEAFOOD ApS tiltrådte som ejer 100% af virksomheden.
Peter Torben Kiil tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Per Mikkelsen tiltrådte som medlem af bestyrelsen.
Per Mikkelsen tiltrådte som direktør for virksomheden.
Bo Volfred Christensen tiltrådte som formand for bestyrelsen.
A-INVEST KONTOR- OG BOGFØRINGSASSISTANCE ApS tiltrådte som revisor for virksomheden.
REV OG RÅD ApS tiltrådte som revisor for virksomheden.
Peter Torben Kiil tiltrådte som stifter af virksomheden.
Peter Torben Kiil tiltrådte som direktør for virksomheden.
Revisionsfirmaet Thonie ApS tiltrådte som revisor for virksomheden.